Posted on

DACIA PREDSTAVILA NOVI VIZUELNI IDENTITET

Vodstvo brenda Dacia je početkom 2021. godine najavilo početak novog poglavlja u historiji kompanije. Novo poglavlje se ogleda i danas prilikom predstavljanja novog loga, logotipa i boja. Modernizacija vizuelnog identiteta ne znači da će se Dacia odreći svojih korijena, već naprotiv, ostaje vjerna istim. Sastojci za uspjeh ostaju isti, dok novi vizuelni identitet pobliže opisuje sve ono što krasi Dacia vozila: jednostavnost, autentičnost i robusnost, a sve to pri veoma povoljnoj cijeni.

Novi logo predstavlja spoj slova D i C koji su dizajnirani tako da predstavljaju refleksiju jedno drugog. Namjera je bila da se prilikom vizuelne komunikacije, slova D i C predstavljaju jedan dio lanca koji je čvrsto spojen u jednu cjelinu. Novi Dacijin logo je snažan i smislen, te će biti lako prepoznatljiv čak i iz daleka.

Kolor šema brenda se zasniva na kaki zelenoj, a evocira bliskost brenda sa prirodom. To je još jedna snažna referenca na teren gdje Dacijina vozila dolaze do izražaja, kao što je čuveni Duster. Sekundarna kolor šema uključuje tri zemljane boje: tamno kaki, terakota i boja pijeska, kao i dvije dodatne boje: drečavo narandžasta i zelena koje naglašavaju tehnološku evoluciju.