Ko su Buzzeri?

AutoBuzz je zvanično registrovan 30.6.2020. godine. Iako smo u poslu veoma ozbiljni i profesionalni, u praksi smo jedna veoma vesela i topla ekipa koja dijeli istu ljubav i strast prema automobilima. Svi smo veoma mladi, osim Emira Hadžića koji nam kvari prosjek, ali smo morali uzeti nekoga i sa iskustvom. „Veliki vođa“ ekipe je Rijad koji je vlasnik i idejni tvorac portala, ali i brojnih suludih ideja. Kako bi ga držali pod kontrolom, tu su Jan i Dino koji imaju nezahvalno zaduženje te ih sudbina u ovom slučaju nije mazila. Kako bismo pred našim poslovnim partnerima i saradnicima izgledali ozbiljnije, tu je naša Berina, ujedno i jedina dama u timu.

Upoznaj Buzzere

Rijad Begić

Rođen je u Sarajevu 1998. godine. Odrastao je gledajući Michaela Schumachera i Sebastiena Loeba, te se počeo „ložiti“ kao i svaki dječak da jednoga dana postane šampion poput njih. Kako dolazi iz radničke porodice, to je bilo prosto nemoguće ostvariti. Ali kao što smo već rekli, Rijad ima sulude ideje te je u konačnici uspio osvojiti šampionsku titulu u brdskom šampionatu BiH. Zbog vaše sigurnosti nemojte govoriti da je bila prazna klasa, vrlo je vjerovatno da će vas gađati jednim od tri mizerna trofeja koja je osvojio.

Prema automobilima gaji neizmjernu ljubav još od malih nogu. Naučio je voziti sa 14. godina što nije baš činjenica kojom se treba hvaliti, ali je Rijad iz nekog njemu poznatog razloga ponosan na nju. Snalažljiv je i brzo se adaptira na novo okruženje, a to potvrđuje činjenica da mu je ovo treći portal na kojem radi u tri godine.

Privatno vozi Škodu Fabiu Sedan iz 2005. godine, a potajno sanja o Hondi Civic Type R ili Škodi Octaviji RS. Ako vam je jasna poveznica između ta dva automobila, čestitamo!

Emir Hadžić

Kao i Rijad, rođen je u Sarajevu, ali znatno ranije. Emir svojim godinama spada među old-timere jer je njegova „godina proizvodnje“ 1983. Kao klinac je takođe bio zaljubljen u automobile, a nerijetko je krišom ulazio u njih i volio praviti „nestašluke“. Sretno djetinjstvo je prekinuo nesretni rat, ali već par godina kasnije, u njegov život je ušao Rijad, njegov sestrić. Malo po malo, Emir i Rijad su ostvarili neraskidiv odnos, te su u svim nedaćama bili zajedno. Tako su bili zajedno i u Rijadovoj debitantskoj sezoni, kada su Emira „savladale“ emocije (na snimku Rijadovog prvog treninga u životu, zvuk slabašnog Yugića je nadjačao Emirov plač). Zajedno su i proslavili titulu, a onda su se okrenuli „poslu“ i ozbiljnim stvarima.

Tako je Emir dobio mjesto zvaničnog test vozača u AutoBuzzu. I ne, nemojte misliti da ćemo ga oblačiti u Stigovo trkačko odijelo sa kacigom. Još uvijek nisu proizveli dovoljno veliki kombinezon u koji Emir može stati. Sa svojim sedamnaestogodišnjim vozačkim iskustvom, bez ijednog udesa i oduzimanja vozačke (za razliku od našeg „velikog vođe“), Emira smatramo najkompetentnijim za davanje ocjene o automobilu.

Njegov privatni izbor automobila je Peugeot 308 SW iz 2012. Kao porodičan čovjek, nada se da će uspjeti kupiti novi Peugeot 5008 koji će zadovoljiti njegove apetite po pitanju prostranosti.

Jan Vidović

Jan je takođe sarajevsko dijete. Zapravo, on je kombinacija sarajevske kotline i hrvatskog jadrana gdje je često provodio vrijeme u djetinjstvu. Baš kao i prethodna dva „Buzzera“, Jan gaji ljubav prema automobilima. Od marki preferira BMW, nadajući se da će jednog dana „uštekati“ dovoljno keša da svoj san i realizuje. Njegov najveći adut u AutoBuzzu je široko poznavanje IT tehnologija, te ga u jednu ruku možemo smatrati tehničkom podrškom. Pored toga, Jan je glas razuma kada Rijadu naleti „žuta minuta“. Sa Rijadom se upoznao preko studentskog servisa, a dvije godine su zajedno radili u jednoj firmi i uvidjeli da pored prijateljstva, veoma dobro funkcionišu na poslovnom planu.

Izbor automobila je još uvijek nepoznanica. Kao student, teško je isfinansirati i automobil i fakultet, a za sada, Jan je i dalje vjeran GRAS-u i Centrotransu.

Dino Oruč

Rođen u Sarajevu, 1999. godine. Činjenica da je najmlađi član ga stavlja u nezavidan položaj te mu nerijetko pripadnu ona najgora i najteža zaduženja. Dino je Rijadov drug iz srednjoškolskih dana. Obzirom na to da jedini u ekipi koji nije imao položen vozački ispit, njegova zaduženja su se svodila na fotografisanje testnih vozila, a kada Jan nije u mogućnosti, Dino je takođe član tehničke podrške jer je i on student istog fakulteta te je njegovo primarno zanimanje programiranje. Ne možemo reći da je zaluđen automobilima kao prethodna tri člana, ali i dalje voli vidjeti „bijesan“ auto. Ipak, krajem 2021. godine, Dino je konačno položio vozački iz prve (pa nije smio drugačije od Rijada) i sada je spreman za prve testne vožnje.

Kao pravom Bosancu, omiljena marka mu je Volkswagen, a od modela preferira Golf. Čak smo sigurni da je potajno zaljubljen u taj automobil, ali vješto krije to. Za sada sve ostaje samo na sumnji. Ukoliko otkrijete nešto, šaljite nam informacije na naš info mail.

Berina Mešović

Sada ćete reći da nije džentlmenski ostaviti damu na zadnjem mjestu, a ja ću se pokušati izvući da najbolje dolazi na kraju. Kako se radi o dami, njene godine nećemo komentarisati već ćemo preći na priču o samoj osobi. Berina je sasvim slučajno postala dio AutoBuzza. Do njenog ulaska u ekipu Buzzera, došlo je krajnje čudnim i neočekivanim spletom okolnosti koji ćemo dugo vremena pokušavati da shvatimo, ali bezuspješno. Automobile je zavoljela kroz posao koji je radila, a uz represivne mjere svog bivšeg kolege Rijada (da li shvatate zašto je „veliki vođa“?), Berina je dodatno zavoljela automobile, htjela to ili ne. U konačnici, kao veoma vesela i komunikativna osoba, Berina je naš adut kada je u pitanju sklapanje saradnji i poslova sa autokućama.

Dakle, njena uloga je da nas predstavlja u najboljem svjetlu kada je to potrebno. U međuvremenu, kao i svi drugi članovi AutoBuzza sa vozačkom dozvolom, može biti momentalno promovisana u testnog vozača, sve zavisi od prilike. U međuvremenu, oficijelna dama AutoBuzza je kupila svoj prvi privatni auto – Ford Fiesta iz 2011. godine koja je u kratkom vremenskom periodu prošla više provjera nego vakcine protiv COVID-a.