Posted on

MILOVANOVIĆ POBJEDNIK RALLY ZLATIBOR 2020.

Lazar Milovanović i Dejan Golić pobjednici su prvog izdanja Relija Zlatibor – Gold Gondola 2020. Posada ASU Mačkat Racinga stigla je na Zlatibor s namjerom da se upozna s novim automobilom koji su nabavili za ovu sezonu, a sa Zlatibora odlazi kao pobjednik u generalnom plasmanu relija. Milovanović je veoma pametnom i iskusnom vožnjom u kombinaciji sa iskusnim suvozačem kakav je Dejan Golić, stigao do ubjedljive pobjede na svom sedmom takmičenju u životu.

Glavni favoriti za pobjedu, bugarska posada Miroslav Angelov i Georgi Gadzhev, odustali su na trećem brzinskom ispitu zbog oštećenja na ovjesu njihove Škode Fabije R5 Evo. Istu sudbinu je doživjela i šampionska posada iz Srbije. Aleksandar Dučić i Vladimir Zarić su već na prvom brzinskom ispitu imali teže izlijetanje u kojem su obojica prošli neozlijeđeno, dok je Peugeot 208 R2 propisno uništen.

Velika borba, vođena je za drugo mjesto u generalnom plasmanu. Nikola Jović i Dejan Pejić su imali žestok okršaj tokom celog relija. Na posljednjem brzinskom ispitu, borbu je ipak dobio Nikola Jović sa svojom novom suvozačicom, Sanjom Novaković. Na kraju, treba odati priznanje i izvrsnom Dejanu Pejiću kojem je ovo prvi reli u ulozi vozača, a on i njegov suvozač Dušan Đoković će očigledno biti veoma konkurentni ove godine u svojoj klasi.

Četvrto mjesto je pripalo Tomi Nikitoviću i Marku Milanoviću u Volksvagen Polu koji su zabilježili prvi nastup za novi klub. Nakon tri godine provedene u ASU Užice, Nikitović je prešao u redove ASK Šampion iz Bajine Bašte. Užičanin je imao dobar reli, ali je Pejić bio neuhvatljiv u daleko spremnijem Polu te Nikitović nije imao pravu šansu na Zlatiboru. Peta pozicija je pripala debitantu na reliju. Goran Nešić je sjeo za volan nekada šampionskog Pežoa 106 Reli, a na desnom sjedištu, društvo mu je pravio šampion Srbije u reliju iz 2018. godine, Luka Kotorčević, neko ko itekako dobro poznaje ove staze te je Nešiću bio od velike pomoći.

Klasa 1
Prva pozicija u klasi 1, popularnom Malom N-u pripala je Nenadu Filipoviću “Benzincu”. On i Tatjana Milošević su nakon objave zvaničnih rezultata proglašeni pobjednikom u klasi, dok je po nezvaničnim rezultatima to bila posada Zoran Milisavljević / Igor Markov. Milisavljević je dobio dvije minute kazne, a to je značilo promociju debitantske posade Dejan Jovanetić / David Žunić na drugi stepenik pobjedničkog postolja, a treće mjesto je preuzela posada Aleksandar Aničić/ Nikola Nedić.

Klasa 2
Klasa 2 je pripala super brzom i konkurentnom Dejanu Pejiću. U kombinaciji sa Dušanom Đokovićem, posada ASU NV Racinga je u dominantnom maniru pokorila Zlatibor ispred Tomislava Nikitovića / Marka Milanovića i Gorana Nešića / Luke Kotorčevića.

Klasa 3
U klasi 3, takmičila se samo jedna posada. Ipak, zbog samog sastava posade, publika je sa posebnom pažnjom pratila prolaze momaka u narandžasto-plavom Renault Cliu Williams. Miljenici publike, Dejan Krčevinac i Željko Milutinović su stigli na cilj kao šesta najbrža posada u ukupnom poretku i prvi u svojoj klasi.

Klasa 4
Pobjedu u klasi 4 je odnio čovek koji je pobijedio i u generalnom plasmanu. Lazar Milovanović je oduševio već na prvom reliju u novom automobilu te je pokazao zavidnu zrelost i šampionske ambicije. Drugo mjesto je pripalo Nikoli Joviću i Sanji Novaković, dok su treći bili momci iz Bajine Bašte. Nakon teškog izlijetanja na Srbija reliju prošle godine, Goran Rabasović i Milan Janjić su uspešno odvezli prvi reli sa potpuno obnovljenim Citroenom C2R2 Max i došli do trećeg mjesta u klasi.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)