Posted on

Unaprijeđena Škoda Fabia Rally2 EVO za 2021. godinu

Najuspješniji reli automobil današnjice, Škoda Fabia Rally2 EVO, u godini iza nas bila je i prvi izbor brojnih timova čije je povjerenje nagrađeno vrhunskim performansama ovog automobila koji je svoje posade doveo do šampionskih titula. Kako Škoda Motorsport više nema svoj fabrički tim u WRC 2 šampionatu, svu svoju pažnju su usmjerili ka klijentskim timovima kojih ne manjka.

Iako je predstavljena 2019. godine te je itekako konkurentan auto, Škoda Motorsport je za 2021. godinu spremio paket nadogradnji za Fabiu Rally2 EVO, a koje se odnose na motor, amortizere i mjenjač. Sva unaprijeđenja će biti homologirana na vrijeme te će biti na raspolaganju timovima za prvi reli sezone, Reli Monte Karlo.

Unaprijeđenja motora su fokusirana na povećanje snage, a postignuto je redizajnom interkulera i izduvne grane. Modifikacije ne donose samo generalno poboljšanje karakteristika Fabie Rally2 EVO već i povećanje maksimalne snage motora koja sada iznosi 287 KS, u ovisnosti od oktanske vrijednosti goriva koje koristi.

Ovjes je unaprijeđen novom specifikacijom ZF amortizerima i za asfaltni i makadamski setup vozila. Ove komponente donose bolju trakciju i stabilnost vozila na svim podlogama. Škoda Motorsport nudi mogućnost nadogradnje već postojećih amortizera na noviju specifikaciju. Treća stavka paketa nadogradnji je mjenjač koji je dobio novi set zupčanika sa dužim prenosom, adekvatnim za relije sa visokim prosječnim brzinama te je maksimalna brzina automobila povećana sa standardnih 187 na 202 km/h. Posebno za podloge sa niskim prijanjanjem, Škoda Motorsport je homologirala i treći set diferencijala koji se može koristiti i na makadamskim i asfaltnim podlogama.

Do sada, Škoda Motorsport je prodala 372 Fabie u reli specifikaciji (R5/Rally2 EVO). 132 tima u 65 zemalja se takmiči u internacionalnim, regionalnim i nacionalnim šampionatima. U 2020. godini, Škodin klijentski tim, Toksport WRT je osvojio šampionat WRC 2 u poretku timova koristeći upravo Fabiu Rally2 EVO.