OSVJEŽENA KIA CEED ELEKTRIFIKOVANA I STILSKI DOTJERANA
![kia-ceed-restyling-la-gamma-2021](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-2021.jpg)
![kia-ceed-restyling-la-gamma-20211](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-20211.jpg)
![kia-ceed-restyling-la-gamma-20213](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-20213.jpg)
![kia-ceed-restyling-la-gamma-20214](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-20214.jpg)
![kia-ceed-restyling-la-gamma-20215](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-20215.jpg)
![kia-ceed-restyling-la-gamma-20216](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-20216.jpg)
![kia-ceed-restyling-la-gamma-20219](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-20219.jpg)
![kia-ceed-restyling-la-gamma-202110](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-202110.jpg)
![kia-ceed-restyling-la-gamma-202111](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-202111.jpg)
![kia-ceed-restyling-la-gamma-20217](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-20217.jpg)
![kia-ceed-restyling-la-gamma-20218](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-20218.jpg)
![kia-ceed-restyling-la-gamma-202113](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-202113.jpg)
![kia-ceed-restyling-la-gamma-202116](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-202116.jpg)
![kia-ceed-restyling-la-gamma-202115](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-202115.jpg)
![kia-ceed-restyling-la-gamma-202117](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2021/07/kia-ceed-restyling-la-gamma-202117.jpg)
Kia Ceed je model koji ima tržišni udio od 28% ukupnog Kijinog tržišnog udjela u Evropi. Nije teško zaključiti da je to jedan od najvažnijih Kijinih modela. Trenutno, Ceed se bori s izuzetno jakom konkurencijom u vidu Volkswagen Golfa, Peugeota 308, Renault Meganea i drugih modela C-segmenta. Kako bi Ceed zadržao svoju svježinu i atraktivnost, južnokorejska marka je spremila facelift za Ceeda s nizom stilskih izmjena.
Najprimjetnije izmjene su se desile na prednjem kraju, s istaknutim metalik detaljima i zatvorenim dizajnom na plug-in hibridnoj verziji. Na bočnim krajevima maske, nalaze se novi klaster prednjih svjetala s novim trodijelnim LED modulima u obliku strelice koji služe kao dnevna svjetla. Ceed u hatchback varijanti s GT Line ili najvišem GT paketu opreme, ima potpuno nova zadnja svjetla sa 48-dijelnim saćastim elementima kućišta, a poklopci su izrađeni od blago zatamnjenog stakla.
Kijin dizajnerski tim je izmjenio i izgled branika, pogotovo prednjeg gdje se nalaze visokosjajni crni dodaci koji imitiraju usise zraka. Kupci će moći izabrati i nove 17 i 18-inčne felge, kao i četiri nove nijanse: Experience siva, Yucca Steel siva, Machined bronzanu i Lemon Splash.
Izmjene su manje u kabini gdje je najveća novost digitalni klaster instrumenata od 12,3 inča koji je dodatak na 10,25-inčni ekran infotainment sistema. Kupci će moći birati između pet opcija tapaciranja, od toga su tri potpuno nove, a redizajnirana je i ručica mjenjača za GT Line i GT verzije.
Paleta motora kreće sa trocilindarskim 1.0 turbo motorom od 120 KS, uparen sa sedmostepenim automatikom, a novost je i dodatak 48V blagog hibridnog sistema koji značajno smanjuje emisiju CO2 i potrošnju goriva. Isti agregat je dostupan i sa LPG sistemom, dok je u ponudi i 1.6 dizel sa 136 KS, takođe uz M-HEV sistem. Karavanska izvedba je dostupna sa 1.6 litarskim GDI benzinskim motorom od 141 KS i klasičnim hibridnim sistemom sa elektromotorom od 44,5 kW i baterijom kapaciteta 8,9 kWh. U električnom modu, autonomija iznosi 58 kilometara. Za najbolje performanse, tu je 1.5 benzinski motor od 160 ili 1.6 od 204 KS koji je rezervisan za GT modele i uparen je isključivo sa sedmostepenim DCT automatikom.
Proizvodnja novog Ceeda kreće u avgustu u fabrici u Žilini, u Slovačkoj, a prve isporuke bi se trebale desiti već u četvrtom kvartalu godine. Očekuje se da će i crossover XCeed uskoro dobiti paket osvježenja, kao i atraktivni Proceed.