Posted on

REDIZAJNIRANA ŠKODA KAROQ STIŽE SA POBOLJŠANOM AERODINAMIKOM I NOVIM TEHNOLOGIJAMA

Nakon četiri godine i 500.000 prodatih primjeraka, Škoda je odlučila da osvježi Karoq, svoj drugi najvažniji model u ponudi i održi njegov prodajni momentum na brzorastućem tržištu SUV-ova. Naravno, ovo je facelift pa ne očekujte neke masivne promjene. Evolucija veoma uspješnog dizajna iz 2017. se ogleda u suptilnim detaljima na prednjem i zadnjem kraju, a koji ovaj automobil čine naprednijim i modernijim.

Glavne novosti na prednjem kraju su nova prednja svjetla koja u višim paketima koriste matrix LED tehnologiju, preuzetu sa redizajniranog Superba i nove Octavie. Karoq je zadržao svoj „četverooki“ identitet neovisno o paketu opreme, a gornji klaster je sada dobio module u dva nivoa. Prednji branik je takođe redizajniran, ali osim estetske uloge, novi branik doprinosi boljoj aerodinamičkoj efikasnosti vozila sa novim bočnim usisima koji poboljšavaju protok zraka po uzoru na novu Octaviu i Fabiu.

Novi modeli aluminijskih točkova koji dolaze u dimenzijama od 17 do 19 inča takođe smanjuju koeficijent aerodinamičkog otpora, pa je kompletan paket poboljšanja doprinio do pada tog koeficijenta na 0,30 što predstavlja poboljšanje od 9%. Straga su izmijenjena svjetla koja su sada tanja, a u boljim paketima dolaze sa pozdravnom animacijom prilikom otključavanja, kao i dinamičnim pokazivačima smjera.

Karoq je iznutra ostao relativno isti uz neke manj izmjene. Digitalni klaster instrumenata je sada dio serijske opreme u svim paketima opreme. U nižim paketima ima dijagonalu od 8 inča, dok je u višim paketima on dostupan sa dijagonalom od 10,25 inča. Centralni ekran infotainment sistema dolazi u četiri varijante, a najveći od njih ima dijagonalu od 9,2 inča i podržava bežična ažuriranja.

Škoda Auto je posvećena održivim materijalima i tehnologijama pa su tako dodali i Eco paket za enterijer koji podrazumijeva veganske presvlake sjedišta, imitaciju kože i naslone za ruku od mikrofiber vlakana otpornih na vodu u Mocca smeđoj. Ambijentalno osvjetljenje dolazi u 10 boja, a prostor za noge je osvijetljen bjielom bojom. Takođe, kupci mogu da biraju između krom detalja ili klavirske plasitke. U Style paketu opreme, Karoq će dobiti funkciju memorijskih i električno podesivih prednjih sjedišta.

Ponuda motora ostaje očekivana. Benzinski motori su dostupni u tri kubikaže: 1.0 TSI EVO (110 KS, 200 Nm), 1.5 TSI EVO (150 KS, 250 Nm) i 2.0 TSI EVO (190 KS, 320 Nm), dok su dizelaši dostupni samo sa 2.0 TDI EVO motorom u varijanti od 115 KS (300 Nm za MT, 250 za DSG) i 150 KS (340 Nm za MT, 360 Nm za DSG 4×4).

Prodaja osvježenog Karoqa bi trebala krenuti već početkom 2022. godine. Baš kao ni osvježeni Kodiaq, Karoq takođe neće biti dostupan kao hibrid, te će Octavia i Superb ostati jedini hibridi u ponudi.