Posted on

FAGGIOLIJU REKORD I POBJEDA NA MALAČKOJ

Završena je brdska trka „Nagrada Malačke – Sv.Dujam 2020“. Iako je ova trka trebala biti bodovana i za CEZ šampionat, odlukom FIA-e, sva takmičenja u sklopu tog šampionata su obustavljena, te se ova trka bodovala samo za Šampionat Hrvatske. Pobjedu u generalnom plasmanu je odnio Talijan, Simone Faggioli. Uz novi rekord staze, Faggioli je odnio i novu pobjedu. Nakon pobjede u Skradinu, Merli nije imao odgovor na Faggiolijevu vožnju na Malačkoj, te se morao zadovoljiti drugim mjestom. Treći je bio Diego de Gasperi u Oselli FA30.

Grupa Historic

Najbrži u konkurenciji vozila iz grupe Historic bio je Božo Prnić u Formuli Opel Lotus 2000. On je slavio više nego ubjedljivu pobjedu nad Haraldom Mosllerom u Steyr Puch Customu. Najbrži „historičar“ u turističkim automobilima je bio Željko Pavičić za volanom Opel Kadetta.

Grupa N

U grupi N, trku je završilo ukupno 14 vozača. Plasman nisu ostvarila samo dvojica takmičara, a to su Filip Magdić i Filip Petković. Najbrži u grupi N bio je Peter Ambruz iz Slovačke u Mitsubishi Lanceru EVO IX. Vozač najjače klase je ostao bez konkurencije u vidu Filipa Petkovića te je u konačnici vozio sam za sebe i plasman u grupi. Drugo mjesto je pripalo Đivi Franiću koji je ponovo „letio“ stazom u Hondi Civic Type R klase N2. Najniži stepenik podijuma je zauzeo Žarko Knego, najbrži takmičar u klasi N3. Jedini predstavnik Bosne i Hercegovine u grupi N je bio Harun Hadžić koji je ostvario odličan rezultat u klasi N3, gdje je samo Žarko Knego bio brži od njega, a ukupno u grupi N, bio je četvrti.

Grupa A

Skradinska senzacija, Matija Jurišić, ponovo je oduševio publiku, a svoje konkurente stavio na veliko iskušenje. Mladi Jurišić je upisao novu pobjedu za volanom Škode Fabije S2000 i potvrdio da rezultat iz Skradina nije slučajnost te da i u budućnosti možemo računati na njega. Nakon fenomenalne prve vožnje, drugu vožnju je odvezao nešto slabije, ali je ključnu prednost stekao u prvoj vožnji sa vrhunskim vremenom koje ga je dovelo do sedmog mjesta u kategoriji 1. Drugo mjesto je pripalo iskusnom, još uvijek zapanjujuće brzom Niki Puliću u Ford Fiesti R2T, koji je ujedno slavio u klasi A7. Treća pozicija je pripala Ivanu Bataliću u Hondi Civic Type R.

Grupa E1

Dejan Dimitrijević je na Malačkoj došao do nove pobjede u grupi E1. Nakon trijumfa u Skradinu, Dimitrijević je slavio i na drugoj trci šampionata Hrvatske, te već sada stvara lijepu bodovnu prednost u nacionalnom šampionatu. Glavni konkurent, Domagoj Pereković je zabilježio još jedno odustajanje, što ne umanjuje vrijednost Dimitrijevićeve pobjede koju je zasluženo ostvario. Druga pozicija je otišla u ruke starog „vuka“, Felixa Pailera u legendarnoj narandžastoj Lanciji Delti Integrale. On je vodio borbu za drugo mjesto sa Grzegorzom Dudom u Hyundaiju i20 WRC, ali je druga vožnja bila odlučujuća. Poljak se tako morao zadovoljiti trećim mjestom u poretku grupe E1.

Najviše predstavnika, Bosna i Hercegovina je imala u ovoj grupi. Zvanično, nastupila su tri bh. vozača: Hasan Ljubijankić, Bego Šakanović i Salih Ljubijankić, ali su trku vozili i Dželhad Mujkić, kao i Bakir Hadžić. Mujkiću je pripala „dužnost“ predvozača jer odlukom tehničke komisije na Malačkoj, Mujkiću nije bio dozvoljeno takmičenje, iako je s istim automobilom prije nekoliko sedmica vozio trku u Skradinu. S druge strane, legendarni bh. vozač, Bakir Hadžić, na Malačkoj je nastupio sa hrvatskom licencom, ali osjetimo dužnost da ispratimo i njegov nastup u Splitu.

Najbolje od njih je prošao Salih Ljubijankić koji je i slavio u klasi E1-16. U obje vožnje, Ljubijankić je bio brži od Igora Ilića u Renault Cliu, koji mu je bio najbliži konkurent. Bakir Hadžić je trkom na Malačkoj označio povratak na stazu nakon više od godinu dana pauze. Hadžić je ostvario treće vrijeme u klasi, što je sjajan rezultat nakon velike pauze.

U klasi E1-15, Hasan Ljubijankić je zauzeo peto mjesto. Njegov timski kolega, Bego Šakanović je ostvario osmo najbrže vrijeme u klasi. U okviru ove klase, da mu je bodovan nastup, takmičio bi se i Dželhad Mujkić, a Kladušanin je ostvario respektabilna vremena čak i u ulozi predvozača.

Grupa CN

Najbrži momci, bili su za volanim zvijeri iz grupe CN i grupe D. Maro Capucci iz Izalije, za volanom Oselle PA21 Evo, ostvario je pobjedu ispred svog sunarodnjaka, Ennia Bragagnija, takođe u Oselli PA21 Evo, a za volanom još jednog identičnog prototipa, na trećem mjestu, trku je završio Stefano Crespi.

Grupa D

Kakav duel evropskih titana! Nakon što je u Skradinu slavio Christian Merli, on i Simone Faggioli su zakazali novi dvoboj na stazi Malačka. Faggioli je iz Skradina otišao sa rekordom staze, ali bez pobjede. Ovoga puta, Faggioli je objedinio to dvoje, te je uz rekord staze, ostvario i pobjedu u grupi D, kao i generalnom plasmanu. Drugo mjesto je pripalo Merliju, dok je treći bio Diego de Gasperi.

Kompletne (nezvanične) rezultate pogledajte OVDJE.