Posted on

FERNANDO ALONSO SE VRAĆA U F1 SA RENAULTOM

Španski vozač, Fernando Alonso, od sljedeće godine će ponovo biti na gridu Formule 1. Nakon brojnih glasina koje su kružile internetom posljednjih nekoliko sedmica, Alonso je sve sumnje otklonio na svojoj Facebook stranici gdje je sa svojim fanovima podijelio radosne vijesti. Od naredne godine, Alonso će dijeliti garažu sa Estebanom Oconom koji od ove godine nastupa za francusku ekipu, a Alonso će popuniti upražnjeno mjesto Daniela Ricciarda koji odlazi u McLaren.

Alonso je najveće uspjehe u F1 karijeri postigao upravo sa Renaultom kada je 2005. i 2006. godine osvojio dvije uzastopne titule i skinuo sa trona Michaela Schumachera i Ferrari. Nakon najsvjetlijih dana u Renaultu, njegova karijera je krenula nepredvidivim tokom. 2007. godine je prešao u McLaren koji se činio kao pravi izbor, međutim nakon niza internih nesuglasica sa vodstvom tima, na kraju 2007. godine Alonso je napustio McLaren. Tome nije pomogao ni odnos sa Lewisom Hamiltonom kojem je to bila tek prva sezona u Formuli 1.

Od 2008. godine ponovo je branio boje Renaulta, a te godine je ostvario dvije pobjede. Prva je stigla u Singapuru, vjerovatno najkontroverznija pobjeda u Alonsovoj karijeri koju je obilježila afera „Crashgate“, a druga je uslijedila već na sljedećoj trci u Japanu koja ostaje i dalje posljednja pobjeda koju je ostvario Renault kao tim. Već naredna godina je pokazala Renaultov veliki zaostatak za konkurencijom, te je krajem 2009. godine objavljeno da Alonso prelazi u Ferrari.

Alonso je u Ferrariju dočekan kao nova zvijezda, neko ko će vratiti titulu u Maranello. Tome je bio najbliži 2010. i 2012. godine, ali u oba slučaja, poražen je od Sebastiana Vettela koji je vozio za nadmoćni Red Bull. Svoju petogodišnju avanturu u Ferrariju koja nije ispunila očekivanja završio je krajem 2014. i ponovo se vratio u McLaren. Možemo slobodno reći u najgorem momentu jer su u McLarenu u tom periodu bili bez jasne vizije za budućnost, a uzdrmanom stanju u timu nije pomogla i nepouzdana Hondina pogonska jedinica, a McLarenova saradnja s Hondom se završila nakon samo tri godine. Posljednju godinu u Formuli 1 je proveo u McLarenu sa Renaultovim motorom i podsjetio nas na neke od svojih najboljih vožnji, ali to nije bilo dovoljno da ga zadrži u šampionatu.

Nakon dvije sezone pauze, jedan od najborbenijih i najtalentovanijih vozača ikada u Formuli 1 se vraća na grid po nove uspjehe, a sigurni smo da je ovo njegov labuđi pjev te da je pravo vrijeme da uživamo u njegovim majstorijama dok možemo.