Posted on

CITROEN PLANIRA PROŠIRENJE PORODICE MODELA C4?

Treća generacija Citroenovog kompakta C-segmenta debitovala je 2020. godine. Automobil koji je naslijedio Xsaru daleke 2004. godine i u prve dvije generacije, bio je „standardni“ kompakt, a onda su u trećoj generaciji započeli „koketiranje“ sa crossover segmentom. Aktuelni C4 je prilično apstraktnog dizajna, veoma neobičan i svojstven Citroenu. Pored ovog standerdnog modela, Citroen bi prema nekim glasinama mogao proširiti porodicu modela C4 s još jednim, „konkretnijim“ SUV modelom.

U ponudu bi se mogao vratiti C4 Aircross, model koji se već prodavao u periodu od 2012. do 2017. godine, ali je taj model bio udruženi proizvod PSA grupacije i Mitsubishija. Ovoga puta, Citroen bi C4 Aircross razvio sam i ponudio ga kupcima koji žele nešto spretniji i spremniji terenac od standardnog C4. Druga opcija dodatka u nazivu je i SportCross, ali obzirom na historiju oznake Aircross u nazivima Citroenovih modela, vjerujemo da ni C4 neće biti iznimka. A možda ovo bude samo C4 X, po uzoru na C5 X.

Jean-Francois Hubert je za portal CarScoops kreirao render mogućeg novog Citroenovog modela. Sve treba uzeti s rezervom, obzirom na to da neke glasine govore i da je Citroen zapravo odustao od ovog modela, ali dok Citroen ne objavi zvanične informacije, ne možemo sa sigurnošću znati sudbinu ovog modela.

Automobil na renderima djeluje dinamičnije i robusnije od „standardnog“ C4. Lukovi točkova su blago četvrtasti, a njihovi plastični obrubi su izraženiji nego na trenutnom modelu. Linija krova ima blaži pad i bliži je kompaktnoj izvedbi nego coupeu kao C4. Prednji kraj je zamišljen isto kao i kod aktuelnog modela, a zadnja svjetla su ipak nešto sličnija onim na modelu C5 X.

Ukoliko uđe u proizvodnju, nova izvedba C4 bi bila smještena na CMP platformi Stellantis grupacije koju već koristi standardni C4, Peugeot 208 i 2008, DS 3 Crossback, te Opel Corsa i Mokka. Paleta motora bi takođe bila provjerena: 1.2 Puretech benzinci i 1.5 HDi dizelaši, kao i izvjesna električna izvedba, koja je već dostupna kod standerdnog C4.