Posted on

MASERATI PREDSTAVIO HIBRIDNI GHIBLI

Maserati je nakon neuobičajeno duge najavne kampanje odlučio da danas konačno skine velo tajne sa svog redizajniranog, osvježenog modela Ghibli. Luksuzna Maseratijeva limuzina je osim diskretnih modifikacija u izgledu, dobio značajnu izmjenu pod haubom gdje se sada po prvi put nalazi elektrifikovana pogonska jedinica. Ghibli će tako ostati upamćen kao prvi hibridni model brenda iz Modene.

Pod haubom se sada nalazi 2.0 litarski, turbo prehranjivani, četverocilindarski benzinski motor. Uparen je sa alternatorom od 48V koji napajanje dobija iz baterija koje su smještene straga. Ukupna snaga pogonske jedinice iznosi 330 KS uz 450 Nm obrtnog momenta pri 4.000 obrtaja u minuti. Hibridnom Ghibliju je za sprint do „stotke“ potrebno 5,7 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 255 km/h.

U poređenju sa V6 dizelskim motorom, emisija CO2 je smanjena za 25 posto, a masa vozila je smanjena za 80 kilograma, što je neuobičajeno kada su hibridi u pitanju. Snaga se prenosi na zadnju osovinu putem ZF-ovog osmostepenog automatskog mjenjača. Iz Maseratija su se odlučili za blagi hibridni sistem, jer bi u slučaju standardnog punjivog hibrida automobil značajno dobio na masi, a automobil već sada vaga 1.950 kg.

Kako bi naglasili da se radi o hibridu, Maserati je dodao plave detalje eksterijera, kao što su otvori za zrak na blatobranima, plava kočiona kliešta i „trozubac“ na C-stubu. Plava tema se nastavlja i u enterijeru gdje su dizajneri iskoristili priliku da sve šavove oboje u plavu boju koja će očigledno postati obilježje Maseratijevih hibrida.

Automobil koristi unaprijeđeni infotainment sistem koji se bazira na Android Automotive softveru, a veličina ekrana je povećana sa 8,4 na 10,1 inč. Potpuno digitalni klaster instrumenata je zamijenio staromodni set analognih instrumenata. Maseratijeva elektirifikacija nastavlja već sljedeće godine kada će stići potpuno električna verzija modela GranTurismo i GranCabrio, dok će papreni MC20 superautomobil biti predstavljen u septembru ove godine.