Posted on

PORSCHE 911 TURBO STIŽE SA 572 KS

Porsche je predstavio 911 u Turbo izdanju. Na taj način, popunjena je praznina između Carrere S i modela Turbo S. Sada je ponuda popunjena do modela sa GT oznakama, a prvi na redu je model GT3 koji je u testnoj fazi te i njegov dolazak možemo očekivati veoma brzo. Do tada, pažnju ćemo posvetiti novom 911 Turbo.

Pod haubom ovog automobila se nalazi 3.8 litarski biturbo redni šestocilindarski motor od 572 KS i 750 Nm obrtnog momenta. Od 0 do 100, stiže za 2,7 sekundi u coupe izvedbi i 2,8 sekundi u kabrio izvedbi. Neovisno o karoserijskoj izvedbi, maksimalna brzina iznosi 319 km/h. Radi poređenja, 911 Turbo S ima 640 KS i 800 Nm obrtnog momenta, a ubrzanje je za desetinku bolje po karoserijskoj izvedbi od „običnog“ 911 Turbo. Maksimalna brzina iznosi 330 km/h.

Ukoliko vam 68 KS, 50 Nm obrtnog momenta i 11 km/h maksimalne brzine nisu toliko bitni, onda ste uspjeli sebi da uštedite preko 26.300€ kolika će biti cjenovna razlika između osnovnih modela Turbo i Turbo S izvedbe. Osim cijene i performansi, 911 Turbo koristi i drugačiji kočioni sistem od livenog čelika. Prečnik prednjih diskova iznosi 408 milimetara, a zadnjih 380. Turbo S model u seriji dolazi sa karbon-keramičkim kočnicama, dok su na Turbo modelu one opcija.

Ukoliko želite da vaš automobil bude nešto lakši, onda odaberite „Lightweight“ paket koji će vam uštediti oko 30 kilograma. S ovim paketom, ostajete bez zadnjih sjedišta, a zvučna izolacija je takođe tanja. Sport paket vam donosi SportDesign dijelove karoserije. Na listi opcija je i Porsche Dynamic Chassis Control, niži ovjes i sportski izduv.