Posted on

NOVI RENAULT KADJAR DONOSI REVOLUCIONARAN DIZAJN?

Renault Kadjar je inicijalno predstavljen 2015. godine na Sajmu automobila u Ženevi. Iako je Kadjar od starta obećavao te su mu mnogi predviđali izuzetne prodajne uspjehe, to se nažalost nije desilo. Iako ne postoji pravo objašnjenje za ovaj podbačaj, poredeći ga sa glavnim konkurentom iz Francuske, Peugeotom 3008, Kadjar drži 30. mjesto najprodavanijih SUV modela u Evropi, dok 3008 drži 7. poziciju sa gotovo duplo više prodatih jedinica.

Za sada, nije poznato da li će Kadjar nastaviti dijeliti tehničke elemente sa grupacijskim „bratom“, Nissanom Qashqaijem, ali i ako to bude slučaj, sličnosti će biti znatno manje te će Kadjar biti više „Renault“. Novi šef Renaulta je najavio da će Kadjar druge generacije imati više „Renault duha“ nego njegov prethodnik što bi trebalo da privuče sve prave ljubitelje Renaulta, ali i da privuče nove kupce.

Enterijer automobila će biti dosta sličniji onom u Megane E-Tech Electric modelu te će okruženje vozača biti u obliku slova L što je novi element enterijera koji je svojstven Renaultu. Samim tim, svaka sličnost s Qashqaijem prestaje te će konvencionalni izgled enterijera ostati rezervisan za Nissan, dok će Renault donijeti nešto potpuno novo i unikatno kao glavni prodajni adut.

Novi Kadjar će biti baziran na istoj platformi kao i Nissan Qashqai treće generacije. CMF-C/D platforma će doprinijeti manjoj masi automobila, ali i rigidnosti. Kao i njegov japanski rođak, Kadjar će očigledno ostati bez dizelskih motora te će se fokusirati na elektrifikovane benzinske agregate. U početku će okosnica biti četverocilindrski 1.3 TCe motor uparen s mikro hibridnim sistemom putem 12V baterije. Već od 2023. godine, ovaj motor bi trebao ustupiti mjesto novom, trocilindarskom 1.2 TCe motoru koji će biti baza za mnoge elektrifikovane pogonske jedinice. Osim blage hibridne verzije s 48V baterijom, ovaj motor će biti baza i za standardnu hibridnu varijantu sa 170 KS, koja će koristiti i novi E-Tech Medium mjenjač. Očekuje se da će nešto kasnije biti ponuđena i punjiva verzija sa 200 do 210 KS, a kao i u prvoj generaciji, 4×4 pogon će biti takođe na raspolaganju.