OSVJEŽENA HYUNDAI KONA UZ N-LINE PAKET
![hyundai-kona-n-line-2020](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/09/hyundai-kona-n-line-2020.jpg)
![hyundai-kona-n-line-2020 (1)](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/09/hyundai-kona-n-line-2020-1.jpg)
![hyundai-kona-n-line-2020 (2)](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/09/hyundai-kona-n-line-2020-2.jpg)
![hyundai-kona-n-line-2020 (3)](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/09/hyundai-kona-n-line-2020-3.jpg)
![hyundai-kona-n-line-2020 (4)](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/09/hyundai-kona-n-line-2020-4.jpg)
![hyundai-kona-n-line-2020 (6)](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/09/hyundai-kona-n-line-2020-6.jpg)
![hyundai-kona-n-line-2020 (5)](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/09/hyundai-kona-n-line-2020-5.jpg)
Hyundai je danas, nakon nekoliko teasera i službeno predstavio osvježenu Konu. Riječ je o estetkom dotjerivanju, ali uz to osvježena će Kona nuditi još više tehnologije. Model koji je kod nas prilično popularan zbog dobrog odnosa uloženo-dobiveno tako bi mogao postati još poželjniji.
Krenimo od samog dizajna – osvježena Kona dobila je novo lice sa drugačijim LED dnevnim svjetlima, agresivnijim branikom i masivnom prednjom maskom. Novost je i najavljivani N Line paket koji “običnim” modelima daje sportski izgled. Stražnji kraj ima nešto manje promjena, pa će oni oštrijeg oka primijetiti nešto drugačiji branik kao i novi svjetlosni potpis stražnjih lampi.
Automobil se vozi na 16, 17 ili 18-inčnim felgama, a pritom su najveći rezervirani za N Line i dolaze u posebnom “diamond cut” izdanju.
U unutrašnjosti se ističe 10,25-inčni digitalni kokpit ispred vozača i središnji 10,25-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Za ugođaj se brine ambijentalno osvjetljenje, tu su i novi materijali, a klasična ručna kočnica sada je zamijenjena prekidačem.
Novosti ima i ispod poklopca motora. Tako je vrh ponude sada 1,6-litreni T-GDI izvedba sa 198 KS uparena sa 7-stepenim automatskim mjenjačem.Tu je i mild hibridna tehnologija u obliku 48-voltnom električnog sistema, a ona će biti dostupna u dizelašu od 136 KS te T-GDI 1,0-litrenom benzincu od 120 KS. Isti može doći i bez spomenute tehnologije.
Ljubitelji hibrida mogu odabrati kombinaciju 1,6-litrenog GDI motora i elekto motora ukupne snage 141 KS uparene sa automatskim mjenjačem. Dakle, ponešto za svakoga.