Posted on

PORSCHE PREDSTAVIO KRALJA NORDSCHLEIFEA: STIGAO JE CAYENNE TURBO GT

Nakon što su prošle sedmice objavili da su vratili apsolutni rekord kruga za cestovne automobile na Nordschleifeu u svoje vlasništvo i preuzeli još jedan novi rekord u kategoriji SUV vozila, Porsche je danas konačno predstavio novog kralja Nordschleifea. Pred nama je nova inačica Cayennea Coupe, a ova nosi oznaku Turbo GT. Iako je rekorder, ovo nije najsnažnija verzija, ali je dokazano najbrža.

Ovog stasitog atletu pokreće 4.0 litarski biturbo V8 motor koji isporučuje 631 KS uz 849 Nm obrtnog momenta. Motor koji pokreće Cayenne Turbo GT i standardni Cayenne Turbo Coupe imaju određene mehaničke sličnosti pa tako lista zajedničkih komponenti sadrži radilicu, klipove, klipnjače i lanac. Prenos snage vrši osmostepeni automatski mjenjač koji je posebno modifikovan za brže zamjene brzine. S ovim agregatom i modifikovanim mjenjačem, Cayenne Turbo GT ubrzava od 0 do 100 za 3,1 sekundu, a njegova maksimalna brzina iznosi 299 km/h.

Najvažnije izmjene su urađene na ovjesu pa je Cayenne Turbo GT niži 17 milimetara. Automobil je opremljen zračnim ovjesom koji je do 15% krući u ovisnosti od moda koji vozač izabere. Podešavanja aktivnog ovjesa, dinamične kontrole šasije te vektorskog monitoringa obrtnog momenta su takođe dobili drugačije postavke za ovaj sportski model.

Cayenne Turbo GT je dobio drugačiji dizajn prednjeg kraja sa većim bočnim usisima i izraženijim prednjim i nižim lip spojlerom. Krov, krovni difuzor i bočne površine zadnjeg krila su izrađene od karbonskih vlakana. Adaptivni spojer ima i dodatno zakrilce visine 51 milimetar što je duplo veće u odnosu na ono na običnom Cayenneu Turbo Coupe.