Posted on

PORSCHE PRIPREMA FACELIFT AKTUELNE GENERACIJE MODELA 911

Porsche je tokom 2018. predstavio osmu generaciju svog najslavnijeg modela 911. Novi „elfer“ je u Bosnu i Hercegovinu stigao u martu 2019. godine i može se reći da je čak i u Bosni i Hercegovini pravi hit među imućnijim kupcima, obzirom na to koliko često viđamo 911 na profilu Armina Mulovića (brend menadžer Porschea u BiH). Naravno, nije to poput Panamere ili Cayennea, ali ipak kada uzmete u obzir da je ovo isključivo sportski auto, onda možemo reći da Porsche Centar Sarajevo itekako može biti zadovoljan.

Da li nešto što je već izvrsno možete učiniti još boljim? Prostor za napredak uvijek postoji. Ma koliko 992 bio dobar auto, automobili generalno napreduju i uvijek se otvaraju nove prilike za usavršavanje. 911 je model s najpoznatijom siluetom na svijetu i sigurno je teško pomiješati ga s nekim drugim modelom. Osim ako ste Jeremy Clarkson i mislite da je Porsche 911 zapravo „nabrijana“ Volkswagen Buba. Ah, šašavi Jeremy… Ono što je poenta priče je da Porsche radi na faceliftu modela 911 koji će nositi oznaku 992.2 koji će donijeti neke novosti u liniju slavnog modela.

Još uvijek je rano baviti se detaljima, ali znamo koje verzije stižu u redizajniranom modelu. U ponudi će se naći standardni 911 s 4.0 motorom koji koriste 718 Cayman GTS i 718 Boxster GTS. To bi značilo da u ponudi mogli ponovo vidjeti model 911 R koji je bio dostupan u limitiranim serijama u prošlosti. Takođe, u facelift varijanti nam stiže i najbrutalniji GT3. To je naravno 911 GT3 RS kojeg „bruse“ mjesecima na Nurburgringu i prave ultimativnu vozačku mašinu. Historijski momenat za Porsche se bliži – prvi 911 s hibridnim pogonom će biti predstavljen već u ovoj generaciji. Još uvijek nije poznato šta će biti pod haubom tog automobila i koji će motor upariti se elektropogonom. Očekuje se da će 911 Hibrid razvijati oko 670 KS i 850 Nm obrtnog momenta.

Za kraj, ostavili smo „retro“ izdanja. Jedno od njih je 911 Safari / Dakar, koje će vrlo vjerovatno biti limitirane proizvodnje i nuditi će se s značajno povišenim ovjesom i drugačijim voznim karakteristikama. Model će biti svojevrstan omaž uspjesima koje je ovaj model postizao na Reliju Dakar i sličnim rally raid takmičenjima. Posljednja verzija je Sport Classic. Ako se sjetimo 997 generacije u kojoj je ponuđena Sport Classic verzija, svih 250 primjeraka je rasprodato za 48 sati od predstavljanja. Koncept će biti vjerovatno isti, a to znači da će biti inspirisan modelom iz 1970-ih godina prošlog vijeka sa karakterističnim Fuchs felgama u nekoj modernijoj interpretaciji.