Posted on

PRVI TEASERI NOVOG VOLKSWAGEN AMAROKA

Sada kada je Ford predstavio novi Ranger, svu pažnju možemo usmjeriti na njegov sestrinski model – novi Amarok. Dvije sedmice nakon što je Ford predstavio svoj novi pickup, Volkswagen je objavio skice dizajna svoje „radne mašine“ uoči predstavljanja sljedeće godine. Od samog početka, njemački proizvođač želi istaknuti da se njihov kamionet može pohvaliti “jasnim Volkswagenovim DNK”, a ne tek Ranger sa VW značkom.

Čini se da je to zaista slučaj, budući da Amarok izgleda znatno drugačije od onoga što smo vidjeli na nedavno s Rangerom, iako je izvjesno da dijeli neke elemente sa svojim blizancem iz Forda. Kako bi se smanjili troškovi, vjerovatno je da će Amarok i Ranger dijeliti vrata i poklopce bočnih retrovizora. Međutim, hauba je drugačija, kao i prednji branici, farovi i prednja maska.

Po prvi put, Volkswagen nam daje priliku da zavirimo i u unutrašnjost kabine gdje središnjom konzolom dominira ekran osjetljiv na dodir okrenut okomito, u „portretnom“ načinu. Gdje smo to već vidjeli? Naravno, u Rangeru. Još uvijek imate neke fizičke kontrole ispod ekrana infotainmenta i čini se da se razlikuju od Fordovih.

Prostor između prednjih sjedišta podvrgnuto opsežnim promjenama, budući da je položaj ručice mjenjača drugačiji, a promijenjena je i sama ručica. Držači za čaše više nisu pored ručice kao na Rangeru jer ih VW pomiče dalje unazad. Osim toga, položaj elektronske parking kočnice i birača načina vožnje je obrnut u odnosu na Ford.

Očekujemo istu ponudu benzinskih i dizelskih motora, uključujući novi V6 dizel koji je Ford lansirao u svom novom Rangeru. Prerano je reći hoće li postojati benzinski V6 model – potencijalno nazvan Amarok R – koji bi bio Volkswagenov odgovor na već najavljeni Ranger Raptor.

11 godina i više od 800.000 vozila kasnije, Amarok nove generacije će biti predstavljen 2022. i proizvodit će se u Južnoj Africi i Argentini. U Europi će se prodavati od kraja sljedeće godine, ali se više neće proizvoditi u Hannoveru budući da se fabrika unaprijeđuje kako bi bila spremna za proizvodnju modela ID. Buzz, Volkswagenovog električnog kombija.