Posted on

RENAULT 5 TURBO 3 JE NAJNOVIJI RESTOMOD NA TRŽIŠTU

Restomod je pojam koji je sve popularniji u autoindustriji u posljednje vrijeme. Tuning kuće se počinju baviti jednim „plemenitim“ poslom, a to je potpuna restauracija i prilagodba legendarnih modela iz prošlosti koji koriste stari recept sa modernim komponentama.

Najnoviji restomod projekat je baziran na čuvenom francuskom hot hatch automobilu iz osamdesetih godina prošlog vijeka. Renault 5 Turbo je „žario i palio“ cestama krajem 20. vijeka i predstavlja pravi klasik 80-ih. Svoju slavu je postigao i zahvaljujući nastupima u WRC šampionatu kao jurilica ozloglašene Grupe B. Originalni Renault 5 Turbo je izrađen u dvije evolucije: Turbo 1 i Turbo 2.

Novi Renault 5 Turbo nosi oznaku 3. Radi se o ručno rađenom automobilu za čiju su karoseriju korištena karbonska vlakna kako bi se masa automobila dodatno reducirala, a automobil je dodatno proširen kako bi se prilagodio većim 16-inčnim i 17-inčnim točkovima naprijed i nazad sa dva različita dizajna.

R5 T3 iz Legende Automobiles umjesto prevaziđenih, originalnih halogenih sijalica koristi nova LED svjetla. Zračni otvori na C-stubu su preuzeti sa modela Turbo 1 i Turbo 2. Zadnji kraj je ukrašen produženim krovnim spojlerom u crvenoj boji koja se nastavlja i na štokovima automobila, a nalazimo je još na okvirovima bočnih retrovizora i na točkovima.

Dvostruki završetak izduvnog sistema je smješten u dvodijelni difuzor. Cijevi su kvadratnog oblika kako bi se uklapale u ostatak dizajna samog automobila koji je po svojoj prirodi „kockast“. R5 T3 je niži od originalnih modela, a sprijeda koristi ovjes s dvostrukim lafetama, dok je nazad napravljena moderna konfiguracija originalnog ovjesa iz trkačkog Renault 5 Maxi Turbo.

Automobil pokreće četverocilindarski turbo motor koji razvija moćnih 400 KS, što je značajno povećanje u odnosu na originalnih 158 KS. Snaga se i dalje šalje na stražnju osovinu, a kupci mogu birati između modernog sekvencijalnog ili standardnog manuelnog mjenjača.