Posted on

TOYOTA BIH U 2021: GODINA ZA PAMĆENJE U MORU IZAZOVA

Globalna autoindustrija je na koljenima. I dok velika većina bilježi gubitke i u neizvijesnosti dočekuje 2022. godinu, postoje oni koji se 2022. ne boje i puni euforije i optimizma dočekuju narednu godinu. Naravno, govorimo o Toyoti koja je ove godine „odigrala“ odličnu tržišnu partiju i upisali izvrsne rezultate u godini koja je za sve bila veliki izazov.

Gledajući uspjehe Toyote kao globalnog brenda, Yaris je ponio titulu Evropskog automobila godine za 2021., a Hilux je prije nekoliko dana ponio titulu pick-upa godine za 2022. godinu. U godini u kojoj model Land Cruiser slavi 70. godišnjicu postojanja, Toyota je stigla do cifre od 10 miliona proizvedenih Land Cruisera. Ono što je naročito bitno za brend je i cifra od čak 18 miliona prodatih hibridnih vozila što pokazuje da interes za hibridima kontinuirano raste. Na tržištu Bosne i Hercegovine, Toyota za sada drži treće mjesto među brendovima, a prema procjenama koje stižu iz odjela prodaje Toyote BiH, očekivana finalna brojka prodatih vozila u 2021. godini bi trebala biti čak 580 jedinica.

Tokom 2021. godine, Toyota BiH je javnosti predstavila nekoliko noviteta. Gama putničkih vozila je bogatija za kompaktni crossover Yaris Cross i veliki luksuzni SUV Highlander. Toyota pored putničkih vozila, odlučila je da proširi ponudu komercijalnih vozila u suradnji sa PSA Grupacijom pa su tako nastali Proace i Proace City, dostupni u Van i Verso izvedbi. Posebna novost koju je Toyota BiH prezentovala bh. javnosti se tiče garantnog perioda, a to je Toyota Relax program koji podrazumijeva 10 godina garancije, što je više od bilo kojeg proizvođača na tržištu.

Kao društveno odgovorna kompanija, u Toyoti BiH su prikazali veliku posvećenost promjenama u društvu i davanju primjera drugima kako svi skupa možemo učini svijet boljim mjestom. Tako su iz Toyote BiH podržali odlazak bh. olimpijaca i paraolimpijaca na LJOI u Tokiju, a posebnu pažnju su posvetili pričama paraolimpijskih sportista koje su prikazivali u seriji kratkih video klipova na svojim društvenim mrežama. Svjesni da su osobe s invaliditetom u podređenom položaju, vodstvo kompanije Toyota BiH je označilo početak prilagodbe njihovih prodajnih salona u Bosni i Hercegovini za osobe s invaliditetom kako bi ulazak i izlazak iz salona bio pojednostavljen i kako bi posjete bile u potpunosti olakšane.

Goruće pitanje koje sve interesuje je da li Toyota ima dovoljne zalihe automobila i da li su fabrike pogođene nedostatkom poluprovodnika? Toyota je jedan od rijetkih proizvođača koji su apsolutno nemaju probleme s nedostatkom poluprovodnika te su isporuke vozila po narudžbi u normalnim rokovima. Poučeni iskustvima sa cunamijem 2011. godine, Toyota je pomno planirala svaki svoj potez i budućnost pa su tako ostavili dovoljne zalihe svih komponenti. To dovodi do odličnih prodajnih rezultata u ovoj godini koje smo već ranije spomenuli u tekstu, a u narednoj godini, procjenjuje se skok i do preko 15% u odnosu na 2019. godinu, posljednju godinu prije pandemije korona virusa.

Maja Đozo, PR i marketing menadžer Toyote BiH, te Damir Višošević, direktor Toyote BiH, predstavnicima medija su prezentovali i planove za 2022. godinu. Tako ćemo u 2022. godini dobiti tri nova modela: Aygo X – crossover A-segmenta, BZ4X – prvi potpuno električni Toyotin SUV model, kao i Corollu Cross – crossover izvedba najprodavanijeg modela na svijetu. Tržište u BiH će biti bogatije za novi kvalitetan i provjeren program prodaje rabljenih vozila – Toyota Provjereno u sklopu kojeg će kupci imati garanciju sigurnosti i kvalitete na kupljeno rabljeno vozilo.