Posted on

VOLKSWAGEN JE PREDSTAVIO BULLI MODERNOG DOBA – ID.BUZZ

Volkswagen je nakon nekoliko teasera i informacija koje je posljednjih mjeseci povremeno puštao u “eter” svečano predstavio spiritualnog nasljednika kultnog kombija T1 “Bullija” koji se proizvodio od 1949. do 1967. godine. Novi model s dužinom od 4,71 metara najveći je model temeljen na modularnoj platformi MEB za električne modele VW Grupe, a s gotovo 1,94 metra visine je i najmanje aerodinamičan. Iako cW iznosi 0,285 velika frontalna površina po uzoru na legendarni original svakako nije najbolji borac s otporom vjetra.

Zato je međuosovinski razmak od 2,98 metara znatno duži od svih modela na MEB platformi (2,77 metara). U početku ID.Buzz dolazi samo sa zadnjim pogonom i snagom od 200 KS. Najveća brzina ograničena je na 145 km/h, a podatka o ubrzanju nema. Tu je i dobro poznata baterija od 77 kWh iz ID.3, koja se može puniti istosmjernom strujom do 170 kW i prema VW-u može se napuniti od 5 do 80 posto za 30 minuta.

VW ID.Buzz je peterosjed, a uz standardna prednja sjedišta, nazad je smještena klupa za troje putnika (koja se može preklopiti u omjeru 40:60) i kojoj se praktično prilazi kroz jer su na oba boka smještena klizna vrata. Također, može se pomicati uzdužno za 15 centimetara. Ovisno o položaju zadnjih sjedišta, prtljažnik može primiti do 1.121 litara (utovaren do gornjeg ruba naslona). Ako preklopite zadnja sjedišta, možete spremiti čak 2.205 litara. Ravna površina za utovar može se postići i opcionalnom policom.

Kasnije će uslijediti varijanta sa šest pojedinačnih sjedišta u tri reda. Izvedba sa sedam sjedišta s dužim međuosovinskim razmakom (ali iste dužine) također je planirana za 2023. godinu. Zasad u startu kupci imaju izbor od dvije standardne varijante – putničku verziju s pet sjedišta i teretnu varijantu.

Komercijalna verzija ima tri sjedišta naprijed, a iza njih se nalazi čvrsti zid, koji koji se po želji može opremiti prozorom ili otvorom za utovar. U ovom slučaju tovarni prostor ima kapacitet od 3,9 kubika i nudi prostor za dvije euro palete. Nosivost iznosi 650 kg (uz dopuštenu ukupnu težinu od 3.000 kg). Pogledom u unutrašnjost, kokpit na prvi pogled izgleda slično modelima ID.3 i ID.4, ali nedostaje poznati okretni prekidač s desne strane ekrana s instrumentima: ručica “mjenjača” sada je bliže ruci vozača i nalazi se na stubu upravljača. Standardno: 10-inčni zasloni za instrumente i infotainment, a uz doplatu je dostupan središnji ekran od 12 inča.

Zanimljivi tehnički dodaci su Car2X sistem za upozoravanje na praćenje vozila, automatska promjena trake na autocesti i automatizirano parkiranje. Osnovna oprema zove se Soul, a moguće su razne varijante vanjskog izgleda s ukupno jedanaest boja, uključujući četiri dvobojne šeme. Osim toga, ID. Buzz se standardno kotrlja na 18-inčnim felgama – uključujući i teretnu verziju. U putničkoj verziji izgled se podiže na višu razinu felgama do 21 inča, no tada će se vjerojatno povećati i potrošnja energije.

Narudžbe se otvaraju od maja, a lansiranje modela na tržište očekuje se u jesen, dok cijene za sada nisu poznate.

Izvor: Jutarnji.hr