Posted on

FIAT OD SADA NUDI HIBRIDNI TIPO I 500X

Vratimo se u 2020. Uh, možda bolje ne. Vratili bismo se na početak ovog ludila kojem se, nadamo se, nazire kraj. Ipak, prisjetićemo se da su početkom 2020. godine iz Fiata predstavili svoje prve hibridne varijante modela 500 i Panda. To su blagi hibridi s oznakom BSG (belt-integrated starter generator) koji ima malu bateriju koja povećava učinkovitost automobila za čak 100% pri pokretanju iz mjesta.

Fiat je razvio novi 1.5 četverocilindarski motor sa snagom od 130 KS i 240 Nm obrtnog momenta. Dodatnu snagu, pogonska jedinica dobija od elektromotora jačine 20 KS koji koristi napajanje od 48V. Motor je uparen sa novim sedmostepenim automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom. Performanse nisu impresivne, ali ovo nisu Abarthi i kome je do performansi, odlučit će se za „škorpiju“. Hibridni Tipo od 0 do 100 ubrzava za 9,3 sekundi, dok je 500X hibrid sporiji jednu desetinku. Ono što je važnije za kupce hibrida, benzinski motor 47% vremena provede na „standby“ režimu. Još prostije rečeno, najviše vremena 47% vremena ćete voziti na struju i štediti gorivo.

Ranije smo pisali da je Fiat za modelsku 2022. godinu donio neke novosti u izgledu Tipa i 500X. To podrazumijeva i slovni natpis FIAT i na zadnjem kraju gdje je do sada stajao logo. Za sada, Fiat je hibridni motor namijenio isključivo hatchback varijanti.