Posted on

FORD PREDSTAVIO RANGER RAPTOR

Ford je dugo vremena držao Ranger Raptor ekskluzivnim za američko tržište. Jednostavno, takav automobil nekada nije imao prostora na evropskom tržištu, ali su onda 2018. odlučili da i Evropljanima ponude žestoki pickup koji je očito napravio dovoljno dobar posao pa svoj životni vijek u Evropi nastavlja i u drugoj generaciji. Šta je to što će Ford ponuditi u Rangeru Raptor za evropsko tržište?

Prvenstveno slabiji motor. Evropa je postala kao muškarac sumnjive orijentacije – feminizira, čudno se oblači i smeta joj sve „muško“. Umjesto snažnog motora sa preko 400 KS, Evropljani će dobiti daleko slabiju izvedbu od „samo“ 288 KS i 491 Nm obrtnog momenta. Dakle, nije do Forda već do evropskih navika i standarda. U SAD-u, ovaj automobil raspolaže sa preko 400 KS – pametnom dosta. Snagu na točkove, kao i do sada prenosi desetostepeni automatski mjenjač. Ukoliko odaberete ovaj motor, dobijate i anti lag sistem – sistem koji potpomaže eliminisanju turbo rupe. Razvijen je na modelima GT i Focus ST.

Ranger Raptor stiže s većim hodom ovjesa, a moć apsorpcije je povećana za čak 25%. Ovjes je krući i čvršći nego na standardnom Rangeru. Na Rangeru Raptor nalazimo i ojačanja na C-stubu i tovarnom prostoru, a Ford je ojačao i kačenja amortizera i sprijeda i straga. U Evropi, Raptor stiže sa stalnim pogonom na sva četiri točka i elektronskom kontrolom. Kakav bi to bio pickup bez opcije zaključavanja diferencijala? Ranger Raptor ima tu opciju, kao i sedam načina vožnje: Normal, Sport, Slippery, Rock Crawl, Sand, Mud/Ruts i Baja.

Ranger Raptor stiže i sa Trail Control funkcijom koja je zapravo tempomat za off road vožnju i radi na brzinama do 32 km/h. Već u serijskoj opremi, LED matrix svjetla dolaze sprijeda, kao i funckionalni usisnici i aluminijumski pragovi za lakši ulazak. Mišićavi rubovi blatobrana su obloženi plastičnim ojačanjima, a pod njima se „kriju“ sedamnaestoinčni točkovi sa masivnim gumama.

Iznutra, Ranger je dobio sportska sjedišta koja su u Fordu dizajnirali po uzoru na sjedišta u borbenim avionima. Code narandžasta je tu da „začini“ kabinu pa je tako nalazimo na markeru, šavovima i logu Raptor na volanu, okvirovima ventilacionih otvora kao i na sjedištima. Polugice automatskog mjenjača iza volana su izrađene od magnezijuma i ekskluzivne su za Raptor verziju. Ispred vozača se nalazi 12,4-inčni digitalni klaster instrumenata, a na komandnoj tabli se nalazi i 12-inčni ekran infotainment sistema sa SYNC4 softverom i podrškom za Android Auto i Apple CarPlay.