Posted on

LANCIA DELTA INTEGRALE OD SLJEDEĆE GODINE U FIA WRX ŠAMPIONATU

Lancia Delta Integrale – prvo na što pomislite je, naravno, reli. Ova ikona kraljevske discipline, “kraljica relija”, sljedeće godine se vraća na stazu. U principu, ne radi se o pravoj Lanciji Delti Integrale, već samo o vozilu koje izgleda kao ona. Suštinski, to je potpuno drugo vozilo sa električnim pogonom koje sprema GCK Motorsport u prvoj sezoni FIA WRX šampionata u kojoj će se koristiti električna vozila.

Baza za Lanciu Deltu Evo-E, kako glasi zvanični naziv, zapravo nije originalna Delta Integrale, već Exclusiv-e šasija. Za sada nije poznato ko će se naći za volanom reinkarnacije reli legende. Automobil pokreću dva elektromotora ukupne snage 671 KS i 880 Nm obrtnog momenta koji snagu šalju na sva četiri točka, a ubrzanje automobila je munjevito – od 0 do 100 km/h stiže za oko 1,8 sekundi. Pogonsku jedinicu sprema austrijska kompanija Kreisel, ista kompanija koja je u suradnji sa Baumschlager Rally timom kreirala Fabiu R5 na električni pogon.

„Format utrkivanja sam po sebi služi kao odlična platforma za kreiranje najuzbudljivije sportske manifestacije s električnim automobilima do sada. Odlučili smo se da „oživimo“ Lanciu Deltu Integrale i vratimo je na stazu, obzirom na to da je to automobil o kojem smo svi sanjali, ali i dalje sanjamo.“, izjavio je šef GCK Motorsporta, Guerlain Chicherit, nekadašnji takmičar na Reliju Dakar.

Za one koji ne znaju, Lancia Delta Integrale je najslavniji reli automobil svih vremena, ali i najuspješniji. Od 1988. do 1992. Lancijin tim je osvojio pet konstruktorskih i tri vozačke titule u WRC šampionatu. Za svoje vrijeme, Delta Integrale je bila ispred vremena i sa 46 pobjeda u WRC šampionatu, postavila je standard koji niko nije nadmašio do dan danas.

Za entuzijaste u Evropi, GCK nudi i cestovnu Deltu Integrale u limitiranoj seriji. Automobil raspolaže sa 197 KS i 350 Nm obrtnog momenta i 4×4 pogonom, a domet sa jednim punjenjem iznosi 200 kilometara.