Posted on

MANHARTOVO DIZELSKO ČUDOVIŠTE IZ BAVARSKE

Uzimajući u obzir trenutnu „atmosferu“ u svijetu, riječ dizel ćemo uskoro morati cenzurisati i pisati je kao „di***“. „Satansko gorivo“ se sve manje koristi u novim automobilima, ali su i dalje prisutni automobili s dizelskim motorima, samo u znatno smanjenom broju. Jedan od tih automobila je i BMW 740d koji koristi redni šestocilindarski motor čija snaga u fabričkoj specifikaciji iznosi 315 KS.

Uz malo Manhartove „magije“, tačnije instalacijom nove mape elektronske kontrolne jedinice, Manhart je postigao snagu od 405 KS i 790 Nm obrtnog momenta. Pored softverske nadogradnje, Manhart je ubacio i novi turbo punjač koji igra veoma važnu ulogu u isporuci znatno veće snage od fabričke. Slavni tuner je pored motora, modifikovao i automatski mjenjač koji je sada pod većim opterećenjem zbog znatno veće snage i obrtnog momenta. Osmostepeni mjenjač je opremljen konverterom obrtnog momenta pa je tako opterećenje koje trpi prenos daleko manje.

Manhart je dodao svoj potpis na ovu „sedmicu“ novim nazivom – MH7 400d, kao i nekoliko naljepnica karakterističnih naljepnica, te 22-inčne Manhart Venturi felge. Enterijer je manje – više ostao netaknut. Jedine izmjene su se desile na volanu gdje je BMW-ov znak zamijenjen Manhartovim, dok digitalni klaster instrumenata prikazuje Alpinin logo što je malo čudno, ali nećemo se previše baviti tim „detaljčićem“.