Posted on

NAJSNAŽNIJI SERIJSKI SUV NA SVIJETU: ASTON MARTIN DBX707

Porsche Cayenne GT i Lamborghini Urus više nisu SUV kraljevi. Sa trona ih je skinuo Aston Martin DBX707. Dugo najavljivani terenac je danas konačno predstavljen sa pogađate – 707 KS pod haubom. V12 motor na koji smo sumnjali da bi se mogao naći i u ovom terencu ipak svoj labuđi pjev ima samo u novom Vantageu. Na kraju, odabir je pao na poznati 4.0 litarski V8 biturbo motor koji pored 707 KS ima i 900 Nm obrtnog momenta. Za što bolji protok izduvnih gasova, napravljen je i potpuno novi izduvni sistem s četverostrukim završecima koji, osim što bolje izgleda, daje i ljepši i jači zvuk moćnog V8 motora.

Kako DBX707 ne bi bio lijeni, masivni terenac s gomilu snage, Aston Martin se pobrinuo da automobil dobije i novi pogonski sklop i mjenjač. Novi devetostepeni mjenjač ima oba moda rada: automatski i manuelni koji vam daje punu povezanost s automobilom i brže zamjene stepena prenosa, a skraćen je i prenos te sada koristi 3:27. Pogon na sva četiri točka je uvijek na raspolaganju, ali kalibracijom diferencijala odnos snage na prednjoj i zadnjoj osovini se mijenja po potrebi što dosta pomaže pri upravljanju.

Šasija je ojačana, zračni ovjes je modifikovan i unaprijeđen za manje naginjanja u krivinama, a ubačen je i eARC sistem (Electronic Active Roll Control). Lista unaprijeđenja se nastavlja s novim elektronskim servo volanom koji po potrebi „otežava“ volan, a za zaustavljanje su zadužene masivne karbon-keramičke kočnice s diskovima prečnika 41,9 cm naprijed i 39,1 nazad. DBX707 serijski dolazi na 22-inčnim felgama, a uz doplatu je moguće dobiti 23-inčne.

Uz sva unaprijeđenja, iz Aston Martina su najavili i napad na rekord Nordschleifea. Rekord je trenutno u vlasništvu Porschea čiji je Cayenne Turbo GT zatvorio krug na zelenom paklu za 7 minuta i 38 sekundi. U Aston Martinu smatraju da su veoma blizu tog vremena već sada pa će zasigurno pokušati da preotmu taj prestižni rekord od Porschea.