OSVJEŽENI RENAULT TRAFIC STIŽE U EVROPU
![2020-renault-trafic-facelift-exterior (1)](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/11/2020-renault-trafic-facelift-exterior-1.jpg)
![2020-renault-trafic-facelift-exterior (2)](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/11/2020-renault-trafic-facelift-exterior-2.jpg)
![2020-renault-trafic-facelift-exterior](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/11/2020-renault-trafic-facelift-exterior.jpg)
![2020-renault-trafic-facelift-interior](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/11/2020-renault-trafic-facelift-interior.jpg)
![2020-renault-trafic-facelift-interior (1)](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/11/2020-renault-trafic-facelift-interior-1.jpg)
![2020-renault-trafic-facelift-interior (2)](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/11/2020-renault-trafic-facelift-interior-2.jpg)
![2020-renault-trafic-facelift-sketch](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/11/2020-renault-trafic-facelift-sketch.jpg)
![2020-renault-trafic-facelift-sketch (1)](https://www.autobuzz.ba/wp-content/uploads/2020/11/2020-renault-trafic-facelift-sketch-1.jpg)
Renault ove godine slavi posebnu obljetnicu jednog svog modela. Prije tačno 40 godina, predstavljen je model Trafic. Trafic je 1980. godine stigao da zamijeni Estafette, a već u prvoj generaciji je bio očigledan napredak u odnosu na odlazeći model. Za 40 godina, Trafic je prošao kroz tri generacije, ali su kroz generacije predstavljane i redizajnirane izvedbe koje su uvijek bile značajno drugačije od izvornog modela te generacije.
Renault nije odstupio od svog uobičajenog pristupa ni ovoga puta. Traficu je promijenjen lični opis, a po uzoru na novi Clio, Megane, Captur i Koleos, prednji kraj je dobio prepoznatljivu masku sa prednjim svjetlima u full LED tehnologiji i modulima u obliku slova C. U kombinaciji sa ostatkom kromirane maske, Renault ponosno ističe i svoj logo koji je veći nego na bilo kojem drugom modelu.
Bilo da ga gledate izvana ili iznutra, Trafic se doima kao izuzetno atraktivan putnički kombi. Promjene su izuzetno izražene u kabini gdje je ubačena potpuno nova komandna tabla sa više pretinaca i 8-inčnim „tabletom“ na centralnoj konzoli preko kojeg upravljate infotainment sistemom. Sistem je kompatibilan sa Android Auto i Apple CarPlay integracijom za pametne telefone, a u ponudi je i bežično punjenje. Što se pretinaca tiče, njihova ukupna zapremina iznosi čak 86 litara.
S tehničke strane, Trafic nudi širok izbor sigurnosnih sistema i sistema asistencije vozaču. Neki od njih su dostupni u serijskoj opremi, dok su neki na listi dodatne opreme. Među njima, ističu se adaptivni tempomat, kočenje u slučaju nužde, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci i detekcija vozila u mrtvom uglu.
Pod hauobm nije bilo velikih promjena. Trafic će i dalje biti dostupan sa 2.0 dizelskim motorom koji je dostupan u tri nivoa snage. Najslabiji ima 110 KS, srednji 150 i najjači 170 KS. Kupci će moći da biraju između šestostepenog manuelnog mjenjača ili DCT automatika za snažnije motore. Prodaja Trafica kreće u martu naredne godine.