Posted on

PRODAJE SE ČUVENA ALFA ROMEO 155 V6 TI

Alfa Romeo 155 V6 TI je 1993. godine započeo svoju kampanju u DTM-u (Deutsche Tourenwagen Meisterschaft, njemačko prvenstvo turističkih automobila), a sezonu je završio kao apsolutni vladar. Nicola Larini predvodio je sve u poretku vozača. Bio je to historijski uspjeh talijanske marke, postignut zahvaljujući transformaciji limuzine koja je imala pogon na sve točkove koji je isporučivao snagu moćnog 2.5 litarskog V6 motora koja je iznosila 420 KS.

U narednim godinama nije uspio ponoviti uspjeh iz debitantske sezone, ali je postao jedan od najomiljenijih Alfinih modela motosporta ikada, a sada imate priliku da dođete u posjed jednog primjerka. RM Sotheby’s će 2. februara 2022. ponuditi na aukciji model iz 1995. koji nosi kultnu livreju Jägermeistera.

Alfa je isporučila automobil svom milanskom klijentskom timu, Euroteamu, za sezonu 1995. i dodijelila ga Michaelu Bartelsu, bivšem vozaču Lotus Teama Formule 1. 155 V6 TI s brojem šasije 005 započeo je svoju karijeru šestim mjestom na Avusu i pole positionom u Helsinkiju, budeći nadu u reprizu prve uspješne sezone, koja se nastavila još jednim poleom i posljednjom pobjedom na stazi Diepholz. Nažalost, problemi s elektronikom su narušili njegovu pouzdanost, a sezonu je završio na 10. mjestu u generalnom plasmanu vozača, pobijedivši rivale iz Alfinog fabričkog tima.

Stvari su se pogoršale 1996. kada je automobil prešao u vlasništvo J.A.S. Motorsporta s Bartelsom za volanom. Ovoga puta, nisu mogli bolje od 21. mjesta.

Od tog momenta Alfa Romeo 155 #005 je mirovao, a onda ga je kupio Alpi Racing. Zatim je 2011. ponovo promijenio vlasnika i otišao u ruke kolekcionaru Piergiorgiu Furlanettu, a šest godina kasnije pronašao svog sadašnjeg vlasnika. Sadašnji vlasnik povjerio ga je stručnjacima Fabriziju Pandolfiju, Lindlmaier Motorsortechniku i Scuderiji GT da mu vrate nekadašnji sjaj. Revizija je obuhvatila šasiju, motor i ovjes, a sve to je koštalo oko 333.000 KM.

Kako je zvučala Alfa Romeo 155 V6 Ti, pogledajte u videu ispod. Preporučujemo slušalice i zvuk na najjače!