PRODAJE SE KULTNI OPEL KADETT GSI IZ 1990.
Kadett je jedan od najdugovječnijih Opelovih modela ikad, a taj je naziv korišten između 1936. i 1940. i zatim od 1962. do 1991. (1993. kod Cabriolet verzije). Posljednja serija Kadett E nekako nam je i najbliža, a odmah s lansiranjem 1984. godine stigla je i paprena verzija GSi kao direktni konkurent neprikosnovenom “Hot-Hatchu” kompaktne klase u to vrijeme – VW Golfu GTI.
Pokretao ga je 1.8-litarski motor sa 115 KS, ali zahvaljujući izvrsnoj aerodinamici i masi od tek 940 kg to je bilo dovoljno za 9 sekundi do 100 km/h iz stajanja, ali i vrhunsku maksimalnu brzinu od 200 km/h,h, što ga je činilo ne samo bržim od ljutog konkurenta Golfa GTI, nego i najbržim u klasi. Tu je titulu Kadett GSi godinama uspješno branio, a dvije godine kasnije dobio je više snage – 2.0-litreni motor od 130 KS, a u sljedeće dvije stigla je i čuvena 16-ventilska izvedba sa 150 KS i 196 Nm.
Kod nas, ali i diljem Europe još ih s malo može pronaći, posebno u sjajnom stanju, jer ih je masa bila razbijena, a zlobnici bi rekli da je do danas preostale “pojela hrđa”.
Zato nam je za oko zapao oglas za prodaju jednog sjajno očuvanog primjerka 1.8 GSi iz 1990. na nizozemskoj stranici Gallery Aaldering. Riječ je o rjeđoj verziji s troja vratima koja je prizivala coupe oblik i u izvrsnoj je kondiciji premda na satu broji 150.695 pređenih kilometara.
Tamnozelena boja je dobro očuvana kao i potpuno originalna unutrašnjost gdje u oči upada opcionalna digitalna instrumentna ploča po čemu je Kadett u to vrijeme bilo daleko ispred svog vremena. Od dodataka, svi su “period correct”, poput dvostrukog Remus završetka auspuha, zatamnjenih pokazivača smjera i stražnjih svjetala te sportskog aluminijskog otvora za dolijevanje goriva.
Na koncu i cijena: za ovaj sjajan, 31 godinu star preživjeli kultni Kadett GSi kuća Gallery Aaldering traži čak 12.950 eura. Čini se dosta, no s obzirom na kultni status modela ne sumnjamo da će se naći neki zagriženi fan i izdvojiti taj novac.
Izvor: Autoklub.hr