Posted on

TOYOTA PREDSTAVILA NAJSNAŽNIJU COROLLU IKADA

Toyota je proizvođač koji je u ovim ludim „elektro“ vremenima čisto blago i apsolutno ne podliježe histeričnoj pomami za električnim automobilima. Predstavili su bZ4X kao potpuno električnu alternativu za RAV4 kojem je najsličniji, ali su i dalje okrenuti hibridima, ali i pravim sportskim automobilima. Nakon GR Supre, GR Yarisa, GR 86, stigla je i dugo očekivana GR Corolla.

Automobil koji je u velikoj mjeri preuzeo komponente od svog starijeg, ali manjeg brata GR Yarisa, jednako je zastrašujući i agresivan kao on. Mnogi su ga već proglasili noćnom morom za Volkswagen Golf R i Audi S3. To bi zaista i mogao postati obzirom na to da snagom ne kaska za njemačkim hot hatchevima, a znamo da Japanci uvijek znaju naći „ono nešto“ kada su u pitanju sportski automobili. U konačnici, GR Corolla je zapravo srodnica Yarisa WRC.

Pod haubom je isti 1.6 trocilindarski turbo motor koji nalazimo i u GR Yarisu, ali su za veću i težu GR Corollu, ovome motoru podigli snagu na čak 300 KS i 370 Nm obrtnog momenta. Snagu prenosi šestostepeni mjenjač na sva četiri točka. GR-Four integralni pogon ima tri unaprijed definisana podešavanja, tj. omjera snage: 60-40, 50-50 i 30-70. Iz Toyote nam nisu ostavili nikakve informacije o performansama, tako ćemo morati pričekati na te podatke.

Ono što znamo je da koristi MacPherson ovjes sprijeda, dok je stražnji ovjes s dvostrukim lafetama. GR Corolla stiže na 18-inčnim felgama s 15 krakova u crnoj boji, a fabrički se isporučuje sa Michelin Pilot Sport 4 gumama u dimenziji 235/40/R18. Za zaustavljanje automobila su zaduženi ventilirajući diskovi sprijeda i straga (14×1,1 inč naprijed, 11,7×0,7 inč natrag).

O infotainmentu nećemo govoriti. To je u ovakvom automobilu potpuno nebitno i u konačnici bespotrebno. Trenutno, GR Corolla će se prodavati u SAD-u i Japanu, dok ćemo mi u Evropi malo sačekati. Dok jedni govore da neće biti dostupna, drugi pak kažu da će tek nešto kasnije stići u Evropu. Nadamo se da će ovi drugi biti u pravu. Nama ostaje da se divimo još jednoj kreaciji Gazoo Racinga.